Monday, February 27, 2012

Pusing-pusing KL sampai lebam



Selamat petang

Semalam kebosanan tahap kritikal, kengkonon nak ajak Tuan Tanah g Tasik Titiwangsa bawa anak-anak nie main sambil bersenam...

Tuan Tanah plak tidur tak sedarkan diri..aku dah bangun masak bagai dan siap packing pun dia tak bangun gak. Last kali aku yang melantak makan makanan yang dipacking tue..Kecewa siot tak dapat picnic.

Tup-tup hujan ditengahari plak. Time hujan nie la baru Tuan Tanah bangun. Hampeh betul...Kenapa la tak bangun esok paginya jer????..gggrrrrrrrrr

Abang long dan hadif dah kegelisahan dok umah...Mengamuk jer memanjang coz kepanasan walaupun hujan...

Mandi-mandi dan siap terus ajak Tuan Tanah keluar.

Dah masuk kereta satu hal plak, x tau nak g mana...parah betul la...Last-last pusing KL jer. Bebudak nie pantang ada aircond terus pengsan adik beradik tak sampai 5 minit dalam kereta..

Oooo..anak mama nak aircond ye baru boleh tidur...

Tiba-tiba teringat yang aku ada baca pasal "Kaw Kaw Burger Bakar"...terus ajak Tuan Tanah terjah.

Kecewa sekali lagi...Kedai tue plak tutup semalam. Pekerja dia cakap selalu tutup hari isnin jer, semalam plak time aku nak melantak, ditutupnya plak..huhuhu

Nanti aku akan terjah lagi..tunggu la bila dah merasa makan burger tue, aku story ye..

Dah mana lagi nak tuju...dah alang-alang kat KL, terjah plak Jusco Au2...Pusing-pusing sampai puas baru balik....

Memang seharian betul la meronda KL....tengah malamnya, abang long kena demam panas tiba-tiba...Pakaikan cold fever pun tak kebah gak. Pukul 4 pagi tadi masih panas lagi terus bagi ubat demam baru la kebah...

Penangan pusing KL sampai demam abang long...sian anak mama
 

4 comments:

  1. fuh....kuatnya me'round'......hehehe

    KL dah tak tau mana nak pergi...hehehe

    ReplyDelete
  2. moga abang long cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. @azam

    betul tue..asyik pergi tempat yang sama jer..dah naik bosan..hehhee

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...